Pěkný den

Jsem ráda,že jsi tu

25 července, 2020

Moje básně

Když mám špatnou náladu nebo je mi smutno napadají mě různá slůvka,která do sebe někdy zapadají jako mozaika a vznikne básnička.






Myšlenky
Mé myšlenky projdou mi hlavou,
najednou přejdou do srdce
tam rozkvetou a časem se
rozplynou.
Jako bílá mlha nad krajinou.
Nikdo je nevidí,nikdo je nechytí,
Možná se někde schovají a časem
Se zas objeví.


Svítání
Svítá……rodí se nový den.
Jsem šťastná až vyjdu jen tak ven,
Bosá,projdu se ranní rosou a
Ptáčkové budou ni zpívat nad
hlavou


Báseň
Když nemůžu spát a noc je
Ještě dlouhá,napadají mě
Myšlenky a mění se v slova.
Řadí se za sebou jako korálky
A já skládám je a píši na řádky.
Až budou tyto řádky napsány
Vznikne báseň s milými slůvky.




SEN
Měla jsem krásný sen,
byl teplý letní den,
šla jsem loukou rozkvetlou,
ranní rosou pokrytou.
Slunce hřálo a mně se zdálo,že
V dálce vidím tebe

LÁSKO MÁ



Lásko má
Lásko,lásko zastav se na chviličku.
ohlédni se,volám tě,chci tě mít,
pokusit se tě zastavit.



Podzimní básničky


Podzim
Stromy se halí do zlaté barvy
Ptačí hlas pomalu utichá,
Nastáva podzim,kdy příroda pozvolna
Usíná.




Podzim
Listí padá ze stromu,dráčci rozpustile poletují nad zemí
Podzim krášlí přírodu barevnou paletou stromů,
Léto už šlo spát, nastává tajemný čas



Žádné komentáře:

Okomentovat