Pěkný den

Jsem ráda,že jsi tu

25 července, 2020

Příběh mého života

Blog jsem založila v roce 2006 tehdy jsem se učila poznávat svět počítačů od té doby jsem s menšími přestávkami vášnivou blogerkou. Blog beru jako takový můj zápisník kde najdu vše co jsem zažila vytvořila a tak. Poslední dobou jsem propadla kouzlu photo filtru a tvorbou obrázků. Protože blog končí a mě se z blogováním nechce skončit pokračuji zde, nehodím spoustu práce a strávených hodin u počítače jen tak za hlavu tak jedu dál. 
Jak šel život:
Tak už to v životě chodí bohužel ať chceme nebo ne někdy se musíme přizpůsobit životním situacím, které přinese život. Bydlela jsem  v Teplicích v obci Proboštov v domě se zahradou a pejskem. Bohužel osud tomu chtěl jinak a já jsem stála před rozhodnutím a velkou změnou. Musela jsem se  odstěhovat z domu, který pro mne znamenal opravdový domov a zázemí a zároveň začít podnikat. Odstěhovala jsem se z malé obce Proboštov u Teplic do nedalekého Ústí nad Labem do domu, který začal být mým domovem a zároveň sídlem mého podnikání.
Takže sbohem Teplice,




Další část životního příběhu

V Ústí nad Labem jsem bydlela od roku 2009 v domě mých rodičů, kde jsem měla zároveň i sídlo podnikání. Dům jsem začala postupně rekonstruovat a zároveň rozjíždět podnikání, rekonstrukce se dařila,ale velmi pomalu a stále jsem narážela na malé prostory a velmi mi chyběla zahrada, proto jsem se rozhodla po necelých deseti letech dům prodat a koupit dům s velkou zahradou v obci Letov u Podbořan.
Takže sbohem Ústí.


Životní příběh pokračuje
V roce 2017 jsem koupila domek v obci Letov okr.Louny.Dům je velký a má velkou zahradu. Zde po všech těch peripetiích a hledání se jsem našla nový domov.Mám malé hospodářství,slepičky, kozičky,zahradu. Mám ráda když si můžu utrhnout svojí zeleninu a nasušit svoje bylinky.Když se mi slepičky odvděčí za mojí péči a snesou vajíčko tak to jsem opravdu moc ráda. Začala jsem pěstovat levanduli protože miluji její vůni a líbí se mi vytvářet různé dekorace,založila jsem si malé levandulové políčko,které se mi letos odvděčilo neskutečnou krásou a omamnou vůní rozkvetlé levandule.Zde na blogu zveřejním fotky co vše z levandule tvořím a nejen to určitě vás seznámím s mou tvorbou jsem tvořivý člověk a vše musím vyzkoušet.Naučila jsem se vše ze zahrádky zpracovávat nejen v kuchyni. 








 



Žádné komentáře:

Okomentovat